درب اتوماتیک بیمارستانی

Wiki Article

درب بدون قاب لولایی نیز عملکردی مشابه با درب برقی لولایی فریم دار دارد و تفاوت آنها مربوط به قاب دور آن ها می باشد ، درب های لولایی بدون قاب فضای کمتری را اشغال می کنند از این رو برای افرادی که دارای فضای محدودی هستند مناسب می باشد.

انتخاب نوع درب ضد حریق به عوامل مختلفی مانند نوع کاربری ساختمان، میزان تردد، مقاومت در برابر حریق و بودجه شما بستگی داردبرای اطلاعات بیشتر در مورد درب ضد حریق  کلیک کنید.

در ادامه توضیح مختصری در مورد هر کدام از این مدل‌‌ها می‌دهیم. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک شیشه ای کلیک نمایید.

با توجه به ویژگی ها و مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای که پیش تر به آن پرداختیم؛ این درب ها قابل استفاده در ساختمان ها، مجتمع ها و غیره می باشند.

تیغه کرکره گالوانیزه با قیمتی مناسب تر در دسترس هستند. مهمترین دلیل خرید تیغه های گالوانیزه می تواند استحکام بیشتر به نسبت آلومینیوم و همچنین قیمت مناسب آن باشد. این تیغه ها نیز در دو نوع گالوانیزه معمولی و همچنین فوم دار تولید شده که مدل فوم دار آن به این صورت است که بین پل های تیغه، فوم تزریق شده تا مقاومت آن را بیش از گذشته کند.

درون ریل نیز از نوار های مویی استفاده می‌شود تا از ورود گرد و غبار به درون تیغه ها جلوگیری شود.

بنابراین اگر پارکینگ شما بزرگ است می‌توانید از این نوع درب که به صورت دو لنگه و تک لنگه در بازار موجود است استفاده کنید.

اما زیبایی تنها ویژگی خاص تیغه های پلی کربنات نیست و خصوصیت اصلی آن مقاومت بالا و کم نظیر می باشد که در هیچ کدام از تیغه های دیگر دیده نمی شود. جنس برخی از پلی کربنات ها دقیقا همانی است که در سپر پلیس های اروپایی دیده می شود که در مقابل ضربه بسیار مقاوم است و تقریبا ضد گلوله نیز می باشد.

قابلیت‌های جانبی مانند سنسور حرکتی، چشمی، ریموت کنترل، سیستم امنیتی و … قیمت درب اتوماتیک را افزایش می‌دهند.

بخشی از تیغه های کرکره درون ریل قرار دارند که با استفاده از نیروی موتور کرکره باعث به حرکت در آمدن آن می گردد. ریل های کرکره اتوماتیک می توانند از جنس آلومینیوم یا آهن باشند.

ادامه مطلب سوالات متداول انواع تیغه کرکره برقی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

به همین دلیل برش این نوع تیغه ها نیز آسان نخواهد بود و گذر از این نوع کرکره ها مشکل است.

Our workforce مرجع مقاله has uncovered a vulnerability within just your website that we have been equipped to exploit. Following acquiring the vulnerability we have been able to Get the database credentials and extract your whole database and move the data to an offshore server.

درب‌های اتوماتیک لولایی در مقایسه با سایر انواع درب‌های اتوماتیک خانه قیمت کمتری دارند.

Report this wiki page